Paaiškėjo projekto „Žalgiris – tavo mokykloje“ nugalėtojai 0

Pajėgiausios Lietuvos krepšinio komandos vykdoma akcija „Žalgiris – tavo mokykloje“ skaičiuoja jau septintus metus ir šį sezoną pasiekė finišo tiesiąją.

Šįkart Kauno „Žalgirio“ areną aplankė ir akcijoje dalyvavo vaikai net iš 30 skirtingų mokyklų, kurios iki pat Lietuvos krepšinio lygos (LKL) reguliariojo sezono pabaigos rinko įskaitinius taškus.

Užtikrintai visus konkurentus pranoko ir projekto „Žalgiris – tavo mokykloje“ nugalėtojais tapo Vilkaviškio „Aušros“ gimnazijos moksleiviai. Pirmą kartą triumfavusius suvalkiečius artimiausiu metu vizitu nudžiugins visa Kauno „Žalgirio“ komanda.

Praėjusiais metais laimėjusių Varėnos „Ryto“ progimnazijos mokinių pėdomis pasekė ir aktyviai akcijoje dalyvavo penktą vietą galutinėje lentelėje užėmusi Varėnos „Ąžuolo“ gimnazija. Tvirtai ketvirtoje vietoje liko bei apdovanojimus atsiėmė svečiai iš Lenkijos – Punsko Dariaus ir Girėno gimnazija, kuriai vadovauja didelis Lietuvos krepšinio mylėtojas direktorius Jonas Vydra. Trečiąją vietą užėmė Kauno Karaliaus Mindaugo profesinio rengimo centras, o per žingsnį nuo pirmosios vietos liko – Kelmės J.Graičiūno gimnazijos auklėtiniai.

Aktyviausios mokyklos neliko nepastebėtos ir rungtynių tarp Kauno „Žalgirio“ ir Vilniaus „Lietuvos ryto“ komandų didžiosios pertraukos metu atsiėmė užsitarnautas dovanas.

„Žalgiris – tavo mokykloje“ – tai unikali galimybė mokykloms ypatingomis kainomis lankytis visose „Žalgirio“ namų rungtynėse, taip pat registruotis, dalyvauti akcijoje ir mokslo metams besibaigiant sulaukti pačių žalgiriečių apsilankymo.

Per šešerius projekto metus „Žalgiris“ jau svečiavosi Kazlų Rūdos Kazio Griniaus, Kalvarijos, Marijampolės Rygiškių Jono ir Kauno „Saulės“ gimnazijose, Kauno Jono ir Petro Vileišių vidurinėje mokykloje bei Varėnos „Ryto“ progimnazijoje. Projektas „Žalgiris – tavo mokykloje“ yra „Žalgirio“ vykdomos socialinės veiklos „Žalia galia“ dalis. „Žalia galia“ siekia skatinti bendravimą, toleranciją, tarpusavio supratimą, siekį tobulėti, pasitikėjimą savimi ir kuo sėkmingesnę jaunimo integraciją į visuomeninį gyvenimą.

Komentarai