Šūkis #ManoKomanda persmelkė ir žaliai baltus „Žalgirio“ ledus 0
Justina Šveikytė, „Rinkos aikštė“
Tik šią vasarą startavęs bendras dviejų rinkos dalyvių – Kauno „Žalgirio“ krepšinio klubo ir DADU ledų projektas – įgauna pagreitį.
Lietuvos prekybos centruose parduodami ne vien gardūs, bet dar ir žaliai-baltos komandos simbolika, spalvomis bei grotažyme #ManoKomanda pažymėti „Žalgirio“ ledai jau iškeliavo ir į užsienio rinką – Jungtinę Karalystę bei Airiją, kur taip pat gyvena „Žalgirį“ palaikančios bendruomenės.
Lūkesčius išpildė pirmaisiais bandymais
„Tai – bendras Kauno „Žalgirio“ organizacijos ir „Vikondos“ įmonių grupės, kuriai priklauso ir bendrovė „Vikeda“, projektas. Bendradarbiavimo su žalgiriečiais tema kilo dar pavasarį, ir projektas vystytis ėmė labai sparčiai. Ne paslaptis, jog vasaros sezonas yra tas, kuomet žmonės tampa dažnais ledų skanautojais, todėl šią staigmeną pirkėjams pateikti norėjome dar šiltuoju metų laiku. Sukurti tokius ledus, kurie atitiktų Kauno „Žalgirio“ lūkesčius ir reikalavimus, mums pavyko jau iš pirmo bandymo“, – „Rinkos aikštei“ pasakojo Algirdas Gauronskis, UAB „Vikeda“ generalinis direktorius.
Daugiau nei sporto komanda
Vis dėlto, kaip pastebi pats A.Gauronskis, nedideliame žaliame vaflyje telpanti vanilinė idėja – daugiau negu skanėstas.
„Žalgirio“ ledai sukurti ne vien krepšinio sirgaliams, bet ir visiems žmonėms, nes kiekvienas mūsų turi tą #ManoKomanda, kad ir kas tai bebūtų, – akcentuoja produkto „Dadu“ prekės ženklą atstovaujančios bendrovės „Vikeda“ generalinis direktorius. – #ManoKomanda yra ne tik Kauno „Žalgiris“, bet ir kiekvieno iš mūsų kolegos, šeimos nariai ir bičiuliai. Linkime to niekada nepamiršti.“
Komandoje – 12, organizacijoje – dar dešimtkart tiek
Naujai užsimezgusią Kauno „Žalgirio“ organizacijos ir įmonių grupės „Vikonda“ partnerystę įprasmino ir jų darbuotojų pusdienis, drauge praleistas sportinėse rungtyse bei piknike, žinoma, ragaujant naujuosius „Žalgirio“ ledus bei įsiamžinant smagioje fotosesijoje.
„Žalgiris“ daug kam pirmiausia asocijuojasi su dvylikos žaidėjų komanda ir trenerių štabu. Vis dėlto, visoje „Žalgirio“ organizacijoje dirba per 60 nuolatinių darbuotojų, o sezono metu šis skaičius siekia netgi 150. Dirbančių ties „Žalgirio“ vardu, kuriančių jo produktą ir emociją tokią, kurią pajutę žmonės norėtų į „Žalgirio“ areną sugrįžti vėl ir vėl.
„Viešai figūruoja tik „Žalgirio“ treneriai ir žaidėjai, bet mūsų organizacijoje svarbus kiekvienas žmogus, nes drauge mes pasiekiame pergales. Visi kartu prisidėjome prie to, kad fenomenaliame 2018–2019 m. krepšinio sezone bilietai į Kauno „Žalgirio“ ekipos Eurolygos rungtynes namų arenoje visiškai išparduoti būtų net 11 kartų, o į ją vyktų net užsieniečiai, apie mūsų areną išgirdę kaip apie traukos centrą. Krepšinio sirgaliai sako: „Mums reikia, kad liktų Šarūnas!“. Šimtai žmonių dirba tam, kad sukurtume pasakišką atmosferą, turėtume populiarią, mylimą komandą, vykdytume sėkmingą organizacijos veiklą ir galiausiai turėtume, ką pasiūlyti Šarūnui Jasikevičiui, – šypteli fotosesijos dalyvė ir Kauno „Žalgirio“ bilietų pardavimo vadovė Raimonda Čeičė. – Dienoje savo laiką paskirstai pirmiausia darbui, vėliau – šeimai. Iš esmės, su kolegomis dažnai leidi daugiau laiko negu su savo šeimos nariais. Natūralu, jog atsiranda bendri pomėgiai, bendros idėjos ir laikas kartu, kuris ir kuria pridėtinę vertę, o komandinė dvasia pradeda lydėti kiekviename žingsnyje. O kuo geriau žmonės dirba kartu, tuo geresnių rezultatų pasiekia jų atstovaujama įmonė, organizacija ar viena parduotuvė. Vienas tu neapgalvosi visų įmanomų scenarijų, o komandos buvimas šalia padeda į situaciją pažvelgti 360 laipsnių kampu.“
Vienas dirbdamas kalnų nenuversi
Tokios pačios nuomonės apie tai, jog tik komandinis, jokiu būdu ne individualus darbas padeda pasiekti didelių, ilgalaikių pergalių laikosi ir įmonių grupės „Vikonda“ inovacijų direktorius Paulius Guzevičius, taip pat leidęs popietę kartu su naujaisiais kolegomis iš Kauno „Žalgirio“ klubo.
„Taip, ir vienas gali pasiekti pergalių, tačiau jos bus trumpalaikės. Gali vienas ir projektą įgyvendinti, tačiau, jeigu galvojama apie naujas rinkas ir jų plėtrą, individualus darbas neatneš didelių vaisių. Viena iš mano paties funkcijų darbe – atnešti naujas produktų idėjas bei prisidėti įgyvendinant bei komercializuojant jas, bet, vėlgi, darbas nuo idėjos iki įgyvendinimo nėra individualus, nes viskas vyksta komandoje. Pats gali įgyvendinti vieną projekto eigos dalį, dažnai taip ir tenka, bet didesnių kalnų, ir ypač – mūsų versle, vienam nuversti nepavyktų, – įsitikinęs P.Guzevičius. – Manau, kad taip pat yra ir krepšinyje. Kauno „Žalgirio“ komandoje gali gerai sužaisti rungtynes vienerias, antras, būti rezultatyvus, bet ilgam laikui to nepakaks – būtinas komandinis darbas, susižaidimas, energija bei geras komandos nusiteikimas.“
Susivienijimas vardan geriausio rezultato
Kauno „Žalgiris“ vienija klubo sirgalius visame pasaulyje jau 75 metus – tiek, kiek gyvuoja ir pati komanda.
„Žalgiris turi ilgametę istoriją ir tarptautinį žinomumą. Iš savos patirties sakau, kad žmogus Balkanų šalyse gali nežinoti Lietuvos, bet apie Kauno „Žalgirį“ tikrai bus girdėjęs. Mes, savo ruožtu, taip pat turime stipriąsias puses – kokybę, ilgametę patirtį, tad kartu galime siekti geriausio rezultato“, – neabejoja įmonių grupės „Vikonda“ inovacijų direktorius P.Guzevičius, pripažįstantis, kad jo „viena vienintelė“ yra būtent Kauno ekipa, o didžiausia silpnybė – vaniliniai ledai.
Dar geriau – žaliame vaflyje bei pagardinti kivių ir kriaušių įdaru.
Facebook komentarai