Sezono naujiena – alkanų nepaliksiantis „Žalgirio“ sumuštinis 1

Naujojo sezono išvakarėse Kauno „Žalgiris“ pristato staigmeną: jau rugsėjo 12 d. prekyboje pasirodys unikalaus dizaino, ribotos gamybos ir išskirtinio skonio sumuštinis. Anot Kauno „Žalgiris“ direktoriaus Pauliaus Motiejūno ir UAB „Mantinga“ generalinio direktoriaus Manto Agento, šio produkto greitas atsiradimas rinkoje – džiuginanti pergalė, įprasminanti tikėjimą pirmine idėja.

Kaip kilo ši idėja?

„Kiek teko girdėti, sumuštinio ir net pakuotės prototipo idėja gimė „Mantingoje“ dar anksčiau nei mes pirmą kartą susitikome apie tai pasikalbėti. Žinojome, kad sumuštinis privalo turėti populiariausius ir vartotojų jau pamėgtus ingredientus, nesunkiai juos identifikavome, o susėdus prie derybų stalo liko tik suderinti formalumus“, – pasakoja Paulius Motiejūnas.

Sklandi partnerystė – nauda gerbėjams

„Nuolat kartojame, kad mums svarbu būti kuo arčiau vartotojo, stiprūs partneriai padeda įgyvendinti šį tikslą. „Mantinga“ atitinka visus kriterijus, kuriuos keliame tokio tipo partnerystėms – užtikrinta produktų kokybė, puikiai žinomas prekės ženklas, vartotojų pamėgta produkcija bei plati distribucija. Bendrų produktų kūrimas užima vis didesnį vaidmenį įmonės strateginiuose tiksluose, kiekviena su partneriais sukurta naujiena mums yra pergalė“, – dalinosi Paulius Motiejūnas.

Sumuštinio unikalumas – idėja

„Tai – unikalaus dizaino, ribotos gamybos „Food on Foot“ prekės ženklo sumuštinis, su visais šio produkto gerbėjų mėgstamiausiais ingredientais: vištienos kebabo mėsa, sūriu ir marinuotais agurkais. Sumuštinis yra puikus pasirinkimas po darbų skubantiems į rungtynes ar jas stebintiems prie žydrųjų ekranų, laisvalaikio ar darbo pertraukėlių metu“, – teigė Mantas Agentas, UAB „Mantinga“ generalinis direktorius.

Kiek laiko truko sukurti šį produktą?

„Įprastai naujo produkto pateikimas rinkai trunka 4-6 mėnesius, o ruošdami šį produktą sumušėme visus rekordus – jį paruošėme vos per 2 mėnesius. Kurdami „Žalgirio“ sumuštinį jautėme išskirtinį technologų, ženklinimo, marketingo, pirkimų skyrių užsidegimą ir tikėjimą šia idėja. Visi žinojo, kad alkanas gerbėjas – piktas gerbėjas. Dėl to stengėmės pateisinti jų lūkesčius ir sutelkę jėgas pasiekėme pergalę – produktą rinkai pateiksime dar iki pirmųjų rungtynių naujajame Kauno „Žalgirio“ krepšinio sezone“, – pasiekimais džiaugėsi Mantas Agentas.

Kodėl būtent – „Žalgirio“ sumuštinis?

„UAB „Mantinga“ jau daug metų myli krepšinį ir prisideda prie šios sporto šakos populiarinimo: administruojame nacionalinės krepšinio lygos Marijampolės miesto komandą „Sūduva-Mantinga“, esame šios lygos rėmėjai. Ne paslaptis, kad daugelį metų palaikome „Žalgirio“ komandą ir, kai tik turime galimybę, kartu su verslo partneriais ar „Mantinga“ darbuotojais vykstame stebėti rungtynių į jau krepšinio namais tapusią „Žalgirio“ areną. Norisi ne tik smagiai ir emocingai stebėti rungtynes, bet ir įprasminti šį palaikymą iš verslo pusės. Kartu su „Žalgirio“ klubu pasirašėme bendradarbiavimo sutartį, kurios pagrindu, dalis už naująjį produktą gautų lėšų bus skiriama visos Lietuvos komandai“, – teigė Mantas Agentas.

Sezono naujiena – jau greitai

Nuo rugsėjo 12 d. „Žalgirio“ sumuštinį bus galima įsigyti lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse. Šio prekybos tinklo komercijos vadovė Vilma Drulienė neabejoja, jog prekyba išskirtine lietuviška produkcija – ir proga išreikšti palaikymą lietuvių gamintojams, ir galimybė klientams pristatyti naujų, dar neragautų skonių.

„Prieš porą mėnesių mūsų parduotuvėse atsirado vardiniai legendinės krepšinio komandos „Žalgirio“ ledai, kurie netruko sulaukti klientų susidomėjimo. Tuo pačiu, fiksuodami tendenciją, jog mūsų klientai ieško dar nematytų produktų ir naujų skonių, bei atliepdami klientų poreikius lengviems ir patogiai suvartojamiems užkandžiams, su malonumu pristatome ir dar vieną „Žalgirio“ krepšinio komandos produktą – sumuštinį su populiariais, lietuvių pamėgtais ingredientais. Tai, jog nauji lietuvių tiekėjų gaminiai greitai randa savo vietą mūsų parduotuvių lentynose yra puiki proga mums išreikšti palaikymą tiek naujoms lietuvių gamintojų iniciatyvoms, tiek ir šalies vardą garsinančiai krepšinio komandai“, – dalinosi V. Drulienė.



Komentarai

  1. kaunas

    rytoj reiks varyt nusipirkt