Kauno „Žalgirio“ partneriams – marketingo apdovanojimai 0
Paskutines šio sezono „Betsafe–LKL“ finalo serijos rungtynes stebėjo ir Kauno „Žalgirio“ organizacijos partneriai. „Žalgirio“ arenoje susirinko ištikimi žalgiriečių partneriai, kuriems per rungtynių ilgąją pertrauką buvo įteikti 2020–2021 m. sezono „Žalgirio“ marketingo apdovanojimai.
„Žalgirio“ partnerių bendruomenę šiuo metu sudaro daugiau nei 70 įmonių, o sezono pabaigos proga buvo pasidžiaugta ryškiausiomis, išskirtinėmis bei socialiai atsakingomis kampanijomis.
Geriausiu 2020–2021 m. sezono partneriu už kampanijos darną bei indėlį nepaisant esamos situacijos rinkoje, už projekto išliekamąją vertę bei kuriamas ilgalaikes tradicijas tapo įmonė „Ramirent“.
Geriausio skaitmeninio projekto apdovanojimas atiteko „Vilkyškių pieninei“, kuri išradingiausiai įtraukė žalgiriečius į savo jau ne pirmus metus besitęsiančią rubriką „Vilkyškių klausimėlis“, kiekvieną mėnesį sulaukiančią didžiulio sirgalių susidomėjimo.
„Džiaugiamės, kad mūsų bendros pastangos kartu su „Žalgiriu“ atsiperka, mus įvertina. Mus pastebi ne tik patys žalgiriečiai, bet ir gerbėjai, kurie įsitraukia į bendrą kampaniją“, – teigė „Vilkyškių pieninės“ prekės ženklo skyriaus vadovė Jūratė Rimkienė.
Geriausia sezono socialinės medijos aktyvacija buvo išrinkta „Volkswagen“ atstovybės suteikta galimybė sirgaliams laimėti savaitgalį su naujutėlaičiu „Volkswagen Tiguan“ automobiliu. Toks įrašas socialinėje erdvėje sulaukė daugiausiai susidomėjimo.
Metų „Žalgirio“ licenciniu produktu maisto prekių kategorijoje triumfavo Utenos nealkoholinio produktas „Žalia balta“ alus, o nugalėtoją balsavimu išrinko ištikimiausi Kauno „Žalgirio“ sirgaliai.
Ne maisto prekių kategorijoje daugiausiai sirgalių simpatijų pelnė „Time group“ sukurtas „Žalgirio“ laikrodis, nedaug atsiliko ir „Margarita“ kūno priežiūros priemonės bei „Kamado Bono“ kepsninė.
Sezono debiutantais tapo „Bitė Lietuva“, kuri puikiai išnaudojo žalgiriečių įvaizdį socialinės medijos komunikacijoje.
Ilgamečio Kauno „Žalgirio“ partnerio titulas už ilgus metus trunkančią partnerystę, grįstą išskirtiniais projektais, kurie organiškai įsilieja į bendrus komunikacijos planus, atiteko Kauno „Akropoliui“.
„Visiškai netikėta, bet labai smagu. Su „Žalgiriu“ esame kartu jau 13 metų, pernai bendradarbiavimą pratęsėme ir ruošiamės tą daryti ateityje“, – sakė Kauno „Akropolio“ valdytoja Brigita Kuodytė.
„Žalgirio“ žaidėjų pasirinkimo nominacijoje lygių neturėjo „Gijos klinikos“, kurios viso sezono metu krepšininkams suteikė sveikatinimą, rūpestį, priežiūrą bei pagalbą.
Facebook komentarai