„Žalgirio“ arenoje – didesnis gėrimų pasirinkimas 0

Geros žinios po vieną nevaikšto – Kauno „Žalgirio“ krepšinio komandos rėmėju tapus „Utenos“ alui, į „Žalgirio“ areną atkeliauja ir platesnis gėrimų asortimentas.

Be „Utenos“ alaus – pagrindinio Lietuvos čempionų rėmėjo, „Žalgirio“ arenoje alaus mėgėjai ras ir „Švyturio“ bei kitų alaus rūšių . Tiek šviesusis „Utenos“ alus, tiek „Švyturio“ Ekstra“ yra apdovanoti ne vienu tarptautiniu apdovanojimu.

„Turėdami moderniausią ir didžiausią areną Baltijos šalyse, nuolat dirbame, kad mūsų lankytojai gautų aukščiausios kokybės paslaugas. Stengiamės pritraukti geriausius ir įdomiausius renginius, tobuliname arenos infrastruktūrą. Alaus vartotojai nuolat ieško naujovių, tad džiaugiamės, kad „Utenos“ alui tapus „Žalgirio“ rėmėju, nuo šiol galėsime lankytojams pasiūlyti ir platesnį kokybiškų gėrimų asortimentą. Tuo jie galės įsitikinti jau šį penktadienį, kai „Žalgirio“ arenoje koncertuos Kylie Minogue“, – sakė „Žalgirio“ arenos vykdomoji direktorė Asta Ivanauskienė.

Krepšinio gerbėjai naujojo rėmėjo produkciją galės išbandyti šį sekmadienį, kai „Žalgirio“ arenoje jėgas išmėgins praėjusio sezono Lietuvos krepšinio lygos finalininkai: Kauno „Žalgiris“ ir Klaipėdos „Neptūnas“.

„Žalgirio“ arenos baruose taip pat bus galima pasimėgauti įmonės importuojamomis alaus rūšimis: belgiškuoju „Grimbergen“ ar vis labiau populiarėjančiu prancūziškuoju „Kronenbourg“.

Mėgstantys saldžiau galės rinktis Europoje ir Lietuvoje sparčiai populiarėjantį „Sommersby“ sidrą.

„Švyturys-Utenos alus“ – ilgametis nacionalinės krepšinio rinktinės rėmėjas, kurio parama atsispindėjo Lietuvos vyrų krepšinio rinktinės pergalėse auksiniame Stokholme, sidabrinėje Liublianoje ir bronziniuose Sidnėjuje bei Stambule. Įmonės parama krepšiniui per 15 metų pasiekė 20 milijonų litų, ženkliai prisidėdama ne tik prie rinktinės pergalių, bet ir klubinių komandų iškilimo į Europos turnyrų dalyvių gretas.

Komentarai