Eurolyga nusprendė: 2019–2020 m. sezonas oficialiai baigtas 16
2019–2020 m. Eurolygos sezonas – baigtas. Toks sprendimas buvo priimtas pirmadienį vykusiame Eurolygos posėdyje. Nuotolinėje vaizdo konferencijoje savo argumentus išdėstė tiek Eurolygos vadovai, tiek vienuolika A licenciją turinčių klubų.
Pasiūlymą nutraukti sezoną pateikė pats Eurolygos vadovas Jordi Bertomeu. Taip pat buvo patvirtinta, kad 2020–2021 m. sezone į kovą stos tos pačios 18 komandų. Naują sezoną numatoma pradėti spalio 1 d.
Eurolyga pabrėžė, kad sprendimą nutraukti sezoną nulėmė susirūpinimas dėl krepšininkų, gerbėjų ir komandų personalo sveikatos. Pažymima, kad skirtingi koronaviruso išplitimo Europos valstybėse lygiai bei skirtingi kelionių ribojimai galėtų sukliudyti kai kurioms komandoms tinkamai pasiruošti sezono atnaujinimui, o sprendimo atidėliojimas galėtų pakenkti naujo sezono kalendoriui.
Eurolyga taip pat padėkojo klubams ir valstybėms, kurie stengėsi prisidėti prie to, kad sezonas būtų pratęstas.
„Be jokios abejonės, tai yra pats sunkiausias sprendimas, kurį teko priimti per pastaruosius 20 metų. Dėl nuo mūsų nepriklausančių aplinkybių turime nutraukti patį sėkmingiausią ir įdomiausią sezoną Europos krepšinio istorijoje. Toks sprendimas priimtas po pustrečio mėnesio pastangų, kurias demonstravo lyga ir jos klubai, bandydami rasti visus būdus pratęsti sezoną“, – sakė Eurolygos prezidentas J.Bertomeu.
Dar prieš mėnesį nelaukdamas galutinio Eurolygos sprendimo Kauno „Žalgiris“ suteikė galimybę susigrąžinti pinigus už bilietus į trejas neįvykusias Eurolygos reguliariojo sezono rungtynes. Šia galimybe pasinaudojo 66 proc. bilietų turėtojų, o likusieji nusprendė pinigų už bilietus nesusigrąžinti ir taip prisidėjo prie mylimos komandos finansinio palaikymo.
Oficialiai pasibaigus sezonui galimybė sulaukti kompensacijos suteikiama ir Kauno „Žalgirio“ sezono abonementų savininkams. Kompensacijos dydis – 25 proc. nuo sumokėtos abonemento kainos. Kompensacijos dydis paskaičiuotas pagal neįvykusių rungtynių vertę.
Norint gauti kompensaciją už neįvykusias Eurolygos ir Lietuvos krepšinio lygos rungtynes, reikia užpildyti čia pateiktą formą. Formą galima užpildyti iki birželio 30 dienos imtinai, o kiekvienam abonemento savininkui bus išsiųstas ir naujienlaiškis el. paštu, kurį nurodė pardavimo sistemoje.
Abonementų savininkai kompensaciją galės gauti 2 būdais: susigrąžinant pinigus į savo banko sąskaitą arba gauti nuolaidą kito sezono abonementui. Norintieji prisidėti prie klubo gerovės ir stipresnės komandos kitą sezoną, gali neprašyti kompensacijos ir ją skirti kaip paramą „Žalgiriui“ (tokiu atveju vis tiek yra prašoma užpildyti formą).
Kompensacijų prašymus bus stengiamasi apdoroti per 14 darbo dienų, tačiau dėl tęsiamo karantino ir veiklos apribojimų, šis procesas gali užtrukti ilgiau, todėl abonementų savininkų prašoma supratingumo ir kantrybės.
Kauno „Žalgiris“ yra dėkingas per pastarąjį laikotarpį palaikymą išreiškusiems gerbėjams, kurie iš anksto pranešė, kad pinigų už bilietus ar abonementus susigrąžinti neketina ir taip prisideda prie savo klubo finansinio palaikymo.
Facebook komentarai