Kauno „Žalgirio“ partneriai išsidalijo marketingo apdovanojimus 1

Praėjusią savaitę į kasmetinį sezono uždarymo renginį rinkosi Kauno „Žalgirio“ organizacijos partneriai. „Žalgirio“ arenoje įsikūrusiame restorane „Sala“ susitikę ištikimi žalgiriečių partneriai sudalyvavo ir 2021–2022 m. sezono „Žalgirio“ marketingo apdovanojimuose.

„Žalgirio“ partnerių bendruomenę šiuo metu sudaro daugiau nei 70 įmonių. Sezono pabaigos proga buvo pasidžiaugta ryškiausiomis, išskirtinėmis bei socialiai atsakingomis kampanijomis.

Vakarą vainikavo jau antrus metus organizuojami „Žalgirio“ marketingo apdovanojimai, o prieš tai renginio svečiai išklausė „Žalgirio“ jaunimo programos vadovo Gedimino Navicko pranešimą „Kaip išugdyti žalgirietį“, gardžiavosi restorano „Sala“ degustacine vakariene ir mėgavosi kokteiliais, kuriuos gamino „Baras lagamine“.

„Su „Žalgirio“ organizacijos partneriais palaikome nuolatinį ryšį, o tokios progos leidžia dar kartą įprasminti bendradarbiavimą. Atviresni pokalbiai ir neformalus bendravimas gali būti puiki terpė gimti naujoms idėjoms, kurios vėliau gali virsti į įdomias kampanijas. Džiaugiamės sulaukę gerų atsiliepimų ir apie „Žalgirio“ marketingo apdovanojimus, kurie jau tampa tradicija“, – sakė Kauno „Žalgirio“ komercijos vadovė Jovita Petkevičienė.

Geriausiu 2021–2022 m. sezono partneriu už įvairiapusišką įsitraukimą į partnerystę, skiriant išskirtinį dėmesį naujo licencinio produkto įvedimui į rinką per stiprią komunikacijos strategiją tapo „Eoltas“. „Žalgirio“ partnere tik 2021 m. rudenį tapusi įmonė sugebėjo prisitaikyti prie nuolat kintančios situacijos bei iššūkių, teikė siūlymus partnerystės stiprinimui tikslų siekime, nebijojo eksperimentuoti ir kūrė originalias kampanijas.

Antrus metus iš eilės geriausio skaitmeninio projekto apdovanojimas atiteko „Vilkyškių pieninei“, kuri išradingiausiai integravo žalgiriečius į savo jau ne pirmus metus besitęsiančią rubriką „Vilkyškių klausimėlis“, kiekvieną mėnesį sulaukiančią didžiulio sirgalių susidomėjimo.

Sezono debiutantų kategorijos laimėtoja tapo generalinė „Žalgirio“ partnerė – naujos kartos televizija „Go3“, kuri puikiai išnaudojo žalgiriečių įvaizdį ir sukūrė įtraukiantį turinį filmuojant dokumentiką „Žalia Balta. Iki švilpuko“.

Geriausios sezono socialinės medijos aktyvacijos titulas atiteko „Kamado Bono“, kuri sukūrė didžiausią auditorijos įsitraukimą sugeneravusį partnerio socialinės medijos įrašą.

„Kamado Bono Žalgiris Edition“ kepsninė triumfavo ir „Žalgirio“ licencinių produktų ne maisto prekių kategorijoje, įveikusi „Areon“ automobilio kvapą ir „Eolto“ automobilių produktus.

Kauno „Žalgirio“ sirgaliai metų „Žalgirio“ licenciniu produktu maisto prekių kategorijoje išrinko „Mantingos“ produkciją.

Ilgamečio Kauno „Žalgirio“ partnerio titulas už ilgus metus trunkančią partnerystę, grįstą išskirtiniais projektais, kurie organiškai įsilieja į bendrus komunikacijos planus, atiteko įmonei „Ramirent“.

Komentarai

  1. Bronko

    Pauliau, jei neturi poros tuzu rankoveje,tai tu gilioje subineje. Dar viena zesona niekas nekentes. Lukas, Ulia ir Laurynas, kas links Cavanaugh. Tai viskas? Na treneriukas nores pasilikti Lukosiuna, tai dar pasirasykit kontrakta su cizusku sutarti ir busit 19-ti is 18.