Prieš krepšinio aistras „Žalgirio“ arenoje – naudingos verslo pamokos 0

3840x530_VK

Ar įmanoma suderinti smagiai praleistą vakarą stebint aukščiausio lygio krepšinį ir naudingą verslo konferenciją? Kauno „Žalgirio“ verslo klubas jau lapkričio 19-ąją siūlo tokią unikalią galimybę.

Ateinantį antradienį „Žalgirio“ arenoje apsilankys ne tik Eurolygos krepšinis, bet ir išskirtinis verslo renginys – verslo akseleravimo vakaras. Žinia, tądien ant parketo pečius surems du legendiniai Europos krepšinio klubai, kuriuos vienija ne tik žalia ir balta spalvos, bet ir istorija, kurią tiek Kaune, tiek Atėnuose rašė dabartinis „Žalgirio“ treneris Šarūnas Jasikevičius bei sporto direktorius Robertas Javtokas. Prieš intriguojantį žalgiriečių ir „Panathinaikos“ ekipų mūšį arenoje rinksis verslo atstovai. Jiems skirta vakaro dalis bus ne mažiau įdomi.

Patirtimis dalinsis lyderiai

Renginio inovacijų partneris – technologijų bendrovė „Agmis“ – verslo akseleravimo vakare pristatys išmanius klientų patirties valdymo sprendimus. Bendrovės kuriami verslo skaitmenizacijos sprendimai pristatyti „Web Summit“ parodoje Lisabonoje bei Lietuvos stende skaitmeninės valdžios parodoje Berlyne. Naujus iššūkius bendrovė pasitinka atnaujinusi vizualinį identitetą, o kitais metais planuoja dvigubą pajamų ir paslaugų eksporto augimą.

„Puiki kliento patirtis – rytojaus rinkodara. Kliento patirties kokybė yra kone didžiausias šių metų šalies verslo prioritetas. Išmanūs ryšių su klientais valdymo sprendimai apima visą darbo su klientu procesą – nuo rinkodaros, pardavimų, iki pagalbos teikimo – ir padeda skirtingų padalinių darbuotojams su klientu bendrauti vienu balsu“, – sako technologijų bendrovės „Agmis“ vadovas Saulius Kaukėnas.

Taip pat renginyje pranešimą „Kriptovaliutos ir kiti burbulai“ apie ekonominius burbulus, inovacijas ir kriptovaliutas pristatys Justas Pikelis – kriptovaliutų įmonės „Monetha“ įkūrėjas, pritraukęs didžiausią pradinės stadijos investiciją startuoliui Baltijos šalyse ($37 milijonai), įtrauktas į „Forbes 30 Under 30“ sąrašą, „TEDx London“ pranešėjas.

„Prekės ženklas yra stiprus tiek, kiek juo didžiuojasi jį atstovaujanti komanda“, – teigia „Gjensidige“ marketingo vadovė Baltijos šalims Raminta Vileniškienė, kuri renginyje pasidalins įžvalgomis, kodėl vidinis marketingas įmonėje yra svarbus ir, kaip „Gjensidige“ darbuotojai augina prekės ženklo žinomumą.

Vido Petraičio – „Lean Lt“ įkūrėjo ir vadovo tema: „Problemų sprendimas – XXI a. kompetencija Nr. 1. Kaip spręsti, norint klestėti?“. Pranešimo klausytojai sužinos, kaip vadovai gali dirbtinai kurti problemas organizacijoje. Kaip surasti svarbiausias problemos priežastis ir išspręsti problemą iš esmės, kad ji daugiau nepasikartotų? Kartu su konferencijos dalyviais bus aptarta organizacijos kultūra, kuri paruošia darbuotojus būti gebančiais ir norinčiais problemas identifikuoti bei spręsti.

Mezgasi vertingos pažintys

„Mūsų organizuoti pirmieji akseleravimo vakarai, anot lankytojų atsiliepimų, labai pasiteisino. Tad šią idėją vystome toliau. Net neabejojame, kad šis renginys dalyviams suteiks daug vertingų žinių ir naudingų pažinčių bei taps puikia įžanga į intriguojančias krepšinio rungtynes. Tad visus kviečiame nedelsti ir jau dabar registruotis dalyvių sąraše“, – sako Unė Marija Jurkštaitė, Kauno „Žalgirio“ verslo vystymo vadovė.

Beje, į renginį bus parduodama tik 40 bilietų, į kurių kainą įeina ir Eurolygos rungtynių stebėjimas Verslo klubo VIP ložėje. Dalyviams būtina išankstinė registracija. Narystė „Žalgirio“ verslo klube yra nemokama esamiems „Audi“ klubo nariams, Kauno „Žalgirio“ rėmėjams taip pat besinuomojantiems VIP ložes ir VIP parketinių vietų savininkams. Daugiau informacijos apie renginį rasti bei bilietus įsigyti galima Žalgiris.lt interneto svetainėje.

„Žalgirio“ verslo klubas  – unikalus ir vienintelis toks projektas Lietuvoje. Jis sukurtas atsižvelgus į tai, jog vis daugiau verslo vadovų ir savininkų supranta, kokią reikšmę verslui turi užmegzti tinkami kontaktai ir palaikomi bei plėtojami kolegiški santykiai, o taip pat neformalus bendravimas stiprių krepšinio emocijų persmelktoje aplinkoje. Kauno „Žalgiris“ ir „Žalgirio“ arena jau dabar yra daugiau kaip 300 narių susitikimo vieta, tad patekimas į jų akiratį bei partnerystė su vienu stipriausių šalyje prekės ženklų padeda dinamiškai plėtoti dalykinius santykius ir verslą.

Komentarai