Kauno „Žalgirio“ organizacija varžosi dėl 2019-ųjų metų geriausiojo darbdavio titulo 2
Pastaraisiais metais itin augantis Kauno „Žalgirio“ vardas garsiai skamba visoje Europoje – Paulius Motiejūnas net dvejus metus iš eilės nuskynė geriausio Eurolygos klubo vadovo laurus, o „Devotion Marketing Awards“ apdovanojimuose „Žalgirio“ organizacija gavo auksinį įvertinimą.
Įvertinimo kauniečiai sulaukė ir Lietuvoje, kur 2019 metų sporto vadybos apdovanojimuose Metų komunikacijos kategorijoje nugalėjo jų rengta kampanija #ManoPirmas.
Geriausio darbdavio „Superdarbdavys 2019“ rinkimuose dalyvaujanti „Žalgirio“ organizacija aprėpia daugiau nei krepšinio vardą. Tai – organizacija, vienijanti visas įmones ir prekės ženklus, veikiančius „Žalgirio“ ir „Žalgirio“ arenos struktūroje: Kauno „Žalgirio“ krepšinio ir futbolo klubai, „Žalgirio“ arena, „Žalgirio“ Garbės Klubas ir arenoje veikiantis restoranas „Sala“.
„Kad organizacija augtų, turi augti kiekvienas darbuotojas. Todėl skatiname darbuotojus mokytis, tęsti ar naujai pradėti studijas aukštosiose mokyklose, lankyti kvalifikacijos kėlimo kursus, dalyvauti konferencijose. Taip pat mūsų tikslas – tarsi „užsiauginti“ darbuotoją, panašiai kaip tą darome krepšinio sferoje. Būtent dėl to didelė dalis darbuotojų yra padarę karjerą mūsų organizacijos viduje“, – apie darbuotojų ugdymą patirtimi dalijosi organizacijos vadovas Paulius Motiejūnas.
Organizacijoje net 40 proc. darbuotojų derina darbą su studijomis ir tai būdinga ne tik restorane „Sala“ dirbančiam jaunimui, bet ir administracijos darbuotojams, kurie gilina savo žinias Eurolygos sporto magistro studijose ar kituose vadybiniuose bei inžineriniuose moksluose. Aukštosiose mokyklose nestudijuojantys darbuotojai renkasi įvairius kursus ar išvyksta stažuotėms užsienio arenose ar stadionuose.
Kaip matyti iš apklausų – karjeros galimybės yra vienas svarbiausių kriterijų jauniems žmonėms renkantis darbo vietą. O tai – viena stipriųjų „Žalgirio“ organizacijos pusių. Net 30 proc. administracijoje dirbančių darbuotojų yra padarę karjerą organizacijos viduje. Pradedant ir nuo paties P.Motiejūno, kuris savo karjerą Kauno „Žalgirio“ klube pradėjo užimdamas komunikacijos vadovo pareigas.
Be abejo, vienas labiausiai motyvuojančių faktorių dirbti „Žalgirio“ organizacijoje – tai galimybė prisidėti prie visoje Lietuvoje mylimos Kauno „Žalgirio“ krepšinio komandos. Kartu kurti tai, ką pastebi komandos gerbėjai ir tapti skambių pergalių bei nepamirštamų emocijų dalimi. Iš kitos pusės – papildomos vertės sukuria ir galimybė prisidėti prie pasaulinio garso ir Lietuvos žvaigždžių koncertų organizavimo didžiausioje šalies arenoje.
Visa „Žalgirio“ organizacija turi vieną misiją – siekia būti veržli, norinti pripildyti žmonių gyvenimus akimirkomis, kurios išlieka kaip geriausi prisiminimai. Dirbama tam, kad laisvas laikas būtų užpildomas prasmingais įvykiais bei kuriama vieninga bendruomenė, apimanti plačias sferas.
Atiduoti savo balsą „Superdarbdavio 2019“ rinkimuose galima čia: https://www.delfi.lt/apps/darbdavys2019.
Facebook komentarai