Tarptautinės studentų dienos proga studentė dienai tapo „Žalgirio“ marketingo direktore 0

Rugilė Meškaitė ir Deimantė Sadauskaitė, jaunosios „Žalgirio“ žurnalistės

Tarptautinės studentų dienos išvakarėse Kauno „Žalgiris“ vienam Lietuvos studentų suteikė neeilinę galimybę išbandyti Kauno krepšinio klubo marketingo direktoriaus kėdę. Sėkmė nusišypsojo Kauno technologijos universiteto (KTU) finansų studijų programos antrakursei Aistei Mačionytei.

„Manau, kad tokių kaip aš, kurie norėtų šias pareigas užimti vieną dieną, bus daug. Ir visi bus taip pat pakvaišę dėl krepšinio ir dėl „Žalgirio“ taip pat kaip aš“, – prieš atranką svarstė mergina, tačiau būtent ji Eurolygos rungtynių Kauno „Žalgiris“ – Bambergo „Brose Baskets“ dieną laikinai pavadavo „Žalgirio“ marketingo skyriaus vadovą Arvydą Tamašauską.

Jaunieji „Žalgirio“ žurnalistai nusprendė pakalbinti vienai dienai marketingo direktore tapusią studentę ir susipažinti su Kauno „Žalgirio“ virtuve iš arčiau.

– Kokie pirmieji įspūdžiai po šios dienos?
– Nuostabūs. Tikrai nesitikėjau, jog mane taip šiltai priims visi darbuotojai, ne tik pats marketingo vadovas. Nors šiandien buvo rungtynės ir „Žalgirio“ administracija turėjo ypač daug darbo, jie rado laiko pabendrauti su manimi, aprodyti arenos erdves, kurios yra marketingo skyriaus atsakomybėje, atsakyti į mano klausimus.

– Ar tikėjaisi nugalėti atrankoje?
– Atvirai pasakius – ne. Iš tikrųjų maniau, jog bus daug kandidatų atrankoje ir aš nebūsiu tas žmogus, kurio motyvacinis laiškas sužavės „Žalgirio“ darbuotojus.

– Kuo šiandien diena skyrėsi nuo tavo įprastos dienos? Kokia yra marketingo direktoriaus kasdienybė?
– Visų pirma, tai šiandien visą dieną praleidau „Žalgirio“ arenoje, stengiausi padėti visaip, kaip galėjau, nebūti žmonėms našta. Gavau ir savarankiškų užduočių, kurias, tikiuosi, naudingai įvykdžiau ir galbūt mano idėjas pritaikys tikrasis marketingo direktorius, o po savaitės ar kelių pamatysiu savo darbo rezultatus. Supratau, jog jis turi būti labai kruopštus ir atidus žmogus, pastebintis net menkiausias detales, nes niekada negalvojau, kad net praėjimas tarp krepšio ir suoliuko turi būti išmatuojamas milimetrų tikslumu. Marketingo vadovo kasdienybė nėra ypatinga, jis atlieka savo darbus, tačiau rungtynių diena yra visiškai kitokia. Marketingo vadovas ir visas skyrius turi užtikrinti, kad būtų išpildyti visi įsipareigojimai rėmėjams ir partneriams, rungtynių dieną zuja visi ir viskas panašu į bičių avilį.

– Ar sužinojai kažką, ko nežinojai anksčiau? Ar įgavai naujos patirties?
– Stengiausi kuo geriau suprasti „Žalgirio“ marketingo subtilybes. Sužinojau įdomių dalykų, apie kuriuos, atėjusi į krepšinio rungtynes, niekada net nesusimąsčiau. Bent jau dabar manau, jog ši diena man atnešė naujos patirties, naujų siekių ir jei galėčiau tai dar kartą pakartoti – net nedvejodama sutikčiau.

– Jeigu turėtum galimybę užimti šias pareigas, ką nuveiktum? Gal jau turi planų?
– Manau, visų pirma, turėčiau susipažinti su visomis marketingo vadovo atsakomybėmis, kadangi jų visų per šią dieną tikrai nespėjau pamatyti. Konkrečių planų užimti „Žalgirio“ marketingo vadovo pareigų dabar neturiu, bet kas žino, galbūt kada nors, kai atsiras galimybė, aš tikrai būsiu tas žmogus, kuris bandys juo tapti, kadangi visa tai, ką mačiau šiandien, man labai patiko. Be to, manau, jog galėčiau būti naudinga šioje srityje.

Komentarai