Kauno „Žalgirio“ marketingas – tarp geriausių Eurolygoje! 2
Eurolyga paskyrė apdovanojimus produktyviausią marketingą demonstruojančioms Eurolygos bei Europos taurės komandoms.
Tarp geriausiųjų pateko ir Kauno „Žalgiris“, rinkimuose užėmęs antrą vietą ir taip gavęs garbingą, sidabrinį apdovanojimą.
Lietuvos čempionų klubas sulaukė pagyrų už atnaujintą internetinę televiziją „Žalgiris TV“, kuri pavertė komandą dar patrauklesne viešojoje erdvėje.
Visi finalininkai buvo įvertinti už komercinius projektus, žiniasklaidos ir technologijų sumanymus, gerbėjų užimtumo didinimą, bilietų pardavimo gerinimą bei komandos ženklo kūrimo procesą.
Auksinis apdovanojimas atiteko Miuncheno „Bayern“ komandai, o trečioje vietoje liko Vitorijos „Laboral Kutxa“.
Tarp pretendentų atsiimti prizus už gerus rezultatus marketingo srityje taip pat buvo Stambulo „Daruššafaka Doguš“, Milano „EA7 Emporio Armani“, Krasnodaro „Lokomotiv Kuban“, Atėnų „Panathinaikos“ ir Valensijos „Valencia“ komandos.
Facebook komentarai