#TimeOutŽalgiris. Keisčiausi klausimai žalgiriečiams bei klausimas apie apatinių reklamą 0
Ketvirtadienį „Žalgirio“ arenoje Kauno „Žalgirio“ žaidėjai ir treneriai įsikūnijo į fotomodelius bei dalino interviu. Žalgiriečiai kaip ir prieš kiekvieną sezoną dalyvavo media dienoje.
Tokia priešsezoninė pareiga įprasta daugeliui ne pirmą sezoną profesionaliai rungtyniaujančių žaidėjų. „Žalgiris TV“ laidų vedėja Dalia Belickaitė jau ne vienerius metu sėkmingai media dienų metu medžioja žalgiriečius ir laidų rubrikos #TimeOutŽalgiris metu aiškinosi, kokius keisčiausius interviu yra dalinę krepšininkai, ar kokio produkto reklamoje norėtų nusifilmuoti.
„Kartą prieš NBA naujokų biržą vykusioje treniruočių stovykloje manęs paklausė: jeigu turėčiau mirti, kaip norėčiau numirti?, – juokdamasis kalbėjo australas Jockas Landale‘as. – Prieš tai girdėjau daug visokių atsakymų.“
Kauno „Žalgirio“ kapitonui ilgai galvoti apie linksmiausius ar keisčiausius interviu nereikėjo. Patyręs krepšininkas iškart atšovė, jog pokalbiai su krepšinio laidos „Krepšinio pasaulyje“ legenda Vidu Mačiuliu visuomet yra neeiliniai.
„Tikriausiai interviu su Vidu Mačiuliu. Jis pasako savo monologą, o tada man tenka įsiterpti“, – juokėsi P.Jankūnas.
D.Belickaitė domėjosi, ar žalgiriečiai po rungtynių iškart puola į socialinius tinklus bei ieško nuotraukų iš dvikovų.
„Tikrai ne, esu tas, kuris iškart uždaro visus internetus ir nori pailsėti. Nebent jeigu labai gerai sužaidžiau, kartais paieškau“, – tvirtino Lukas Lekavičius.
Pasirodo, ne vienas iš žalgiriečių turi filmavosi reklamose patirties. Dar šį tarpsezonį traškučių reklamoje buvo galima išvysti Edgarą Ulanovą ir Marių Grigonį. Kapitonas P.Jankūnas teigė, jog sykį dėl „Vilkyšių pieninės“ reklamos, turėjo keliauti į gamtą ir filmuotis prie karvių.
„Reikėjo laukuose su karvėmis braidyti po pievas. Visą dieną. Fotografavomės ir filmavomės, – juokėsi P.Jankūnas. – Vėliau parsivedžiau namo karvę.“
#TimeOutŽalgiris laidoje D.Belickaitė užspaudė į kampą žalgiriečius ir liepė pasirinkti, kur jie mieliau filmuotųsi – šampūno ar apatinių reklamose. Nors daugelis krepšininkų mieliau rinkosi šampūno reklamą, J.Landale‘as nė kiek nedvejojo.
„Žinoma, kad apatinių. Esu vienetinis egzempliorius“, – kalbėjo žaidėjas.
Laidos pabaigoje krepšininkai turėjo įvertinti, kas geriau iš buvusių žaidėjų – Roberto Javtoko ir Šarūno Jasikevičiaus atrodė reklamose. Abiejų pusnuogių vyrukų reklaminiai plakatai ypač nustebino Thomasą Walkupą.
„O, žmogau… Rezultatas buvo lygus, bet viską nusvėrė Roberto tatuiruotė!“, – juokėsi T.Walkupas.
Facebook komentarai